недеља, 10. јануар 2016.

Chevron glitter nails with a little bit of stamping

 S obzirom da sam bez posla i imam vremena na pretek, a foto aparat radi :) sta cu drugo nego da smisljam nove dizajne i kacim ih ovde. Za ovaj dizajn sam koristila  chevron trake sa BORN PRETTY STORE sajta, crni GOLDEN ROSE iz kolekcije Rich Color 35 i GOLDEN ROSE lak sa sljokicama kao nadlak. Za pecatiranje sam korisitla GABRINI 357 boje starog zlata koje se odlicno pokazo kao lak za pecatiranje,i srebrni GOLDEN ROSE izkolekcije Color Expert 62. Prvo sam uradila stampu sa srebrnim, pa preko toga sa zlatnim. Koristila sam istu saru oba puta i ispalo je ovako...


Prva slika je uradjena sa telefonom ( drugaricinim )..Hvala Marijana :)..A slika koja sledi je uradjena mojim foto apratom. U oba slucaja se sare lepo vide, ali ja sam postavila obe radi bolje preglednosti.



Нема коментара:

Постави коментар