недеља, 10. јануар 2016.

OPI lakovi

   Mnogo se prica o OPI lakovima i zbog toga sam se odlucila da kupim jedan radi znatizelje. Moje misljenje je da se sto se cene tice precenjeni iz samo jednog razloga, a to je da posle skidanja laka ostaje svetli trag u boji laka. Po meni to ne bi trebalo da se desava jer on nije ni malo jeftin. E sad, sto se postojanosti tice tu nemam zamerke jer stvarno dugo traje na noktima. Gust je i pigmentovan, lako se maze. Potrebno je dva sloja da bi to bilo to.

Ovaj koji ja imam (jedan jedini ) je nekako perlaste texture, nije ni mat ni totalno sedefast. U pitanju je OPI I Carol About You HR F03, ima 15ml i verujem da ce mi dugo trajati bas zbog toga sto ostavlja trag na noktima posle skidanja i zato izbegavam da ga mazem.


1 коментар:

  1. Sto je lep! :) Jesi li mazala bazu ispod? Ja nesto nisam odusevljena postojanoscu OPI lakova al ipak imaju originalnih boja pa se po nekad pocastim. ;)

    ОдговориИзбриши